Josse - Mitt liv och mina tankar

ÅÅÅÅååhhhhhh!!!!

Publicerad 2013-01-14 02:07:42 i Allmänt,

ÅÅHHHHH!!!! Vad det går bra för mig just nu. Eller inte. Försökte vara vaken natten som gick för att somna i tid i dag. Men det slutade med att jag somnade när klockan var halv åtta i morse. Vaknade när klockan var fem i eftermiddags. Så i natt ska jag dyngna har jag tänkt mig. Ska alldeles strax gå ut med vovven i kylan och sen göra mig lite kaffe. 
 
Som ni kanske förstår har jag inte fått någonting gjort i hallen idag heller. Men däremot vet jag nu hur jag vill ha det där nere iaf:) Här uppe har jag haft det klart för mig hur jag vill ha det länge, men det är inte så otroligt lätt att måla häruppe då Håkan måste bygga ställning i trappan. Och jag tänker inte sätta min fot på den ställningen. Jag är sjukt höjdrädd. Så det får Håkan fixa faktiskt:) Men får man i ordning därnere kanske det blir enklare att greja här uppe sen. 
 
Min hjärna går på högvarv just nu. Har så mycket som jag vill göra, men inte kan just nu för att klockan är för mycket. Haha!!
 
Nu ska jag ta med hunden ut och kissa ;)
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela