Josse - Mitt liv och mina tankar

Usch!

Publicerad 2013-02-19 12:34:33 i Allmänt,

Magontet och nervositeten inför i morgon börjar smyga sig på. Jag vill verkligen inte detta med jag har inget val. Tåget till gbg går 06.07 i morgon bitti. Jätteroligt NOT! Hela denna veckan känns förstörd pga detta.
Idag fyller mamma och Becca år. Ska kanske åka ner till Becca sen en sväng för att fira henne. Det beror på om Carro vill ha Tia under tiden. Annars kanske jag tar med båda vovvarna och låter dem sitta i bilen. Ska bädda i ordning i bagaget på volvon till dem. Har inte hunnit hämta filtarna från mondeon än bara. Kanske skulle gå förbi och göra det när vi åker till hundrastgården alldeles strax:)

Ha en bra dag allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela