Josse - Mitt liv och mina tankar

Underbara söndag!

Publicerad 2013-02-24 15:05:36 i

Man kan inte bli annat än lycklig när det är sånt vackert väder ute. Vårkänslorna kommer krypandes och livet känns mycket enklare. En mycket bra avslutning på en vecka som varit allt annat än bra! Fick för mig att omorganisera i garderoberna i hallen, så nu är det ganska mycket kaos där. Men det kommer att bli bra bara det är klart. Ska ta mig ett varv med dammsugaren bara vovvarna torkat efter duschen och även golven måste torka efter deras glädjerus. Annars blir det en mycket lugn dag. Ska nog försöka plugga lite sen också. Om jag orkar. Energin har försvunnit helt de senaste dagarna. Men det kanske inte är så konstigt.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med:-) Hoppas att ni njuter av solen och värmen riktigt mycket idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela