Josse - Mitt liv och mina tankar

snart färdig!

Publicerad 2013-02-06 01:21:12 i Allmänt,

Sitter och skriver ihop det sista på svenskauppgiften som egentligen skulle vart klar förra veckan. Men den var riktigt svår att få ihop. Har nu drygt 90 ord kvar att skriva. Och då ska det sammafatta ganska så stor del av berättelsen. Men det får bära eller brista. Blir knäpp snart. Vill bara gå och lägga mig och dö en stund nu faktiskt. Men jag känner att jag har ändå kommit igång så bra med referatet så då kan jag lika gärna fortsätta. Blir det inget bra så kan jag komplettera. 
 
Har varit ut till hundrastgården en sväng idag. Där upptäckte vi att någon av hundarna blödde för det var bloddroppar i snön. Men vi kunde inte se vilken hund det var. Nu på kvällen upptäckte jag att det var texas som slitit upp en tampdyna IGEN. Typ ett år sen han gjorde det sist också. Blir knäpp på den hunden. Han ska ha sån otur hela tiden. Ni får en liten bild på hans otroligt fina sår. Ser värre ut i verkligheten kan jag säga.
 
 
Var även ner till Becca och David en sväng förut. David var ute och testade ABSen på bilen. Han tyckte att den funkade så då hoppas vi att den gör det också:)
 
Nu tror jag att jag ska ta med mig datorn in i sängen och fortsätta skriva därinne:)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela