Josse - Mitt liv och mina tankar

Sista dagen.....

Publicerad 2013-02-03 19:41:00 i Allmänt,

Äntligen kom söndagen och sista dagen på den otroligt kassa veckan. Tror dock inte att nästa vecka kommer att bli mycket bättre. Håkan åker i morgonbitti till Frövi och stannar där tills torsdag eller Fredag. Vilket innebär att jag inte kommer att få träffa honom på jättemånga dagar. Det suger! 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Var till Hemmakväll och köpte godis förut. Nu har jag godis för lång tid framöver iaf. Ibland får man skämma bort sig lite. Händer inte jätteofta att jag köper mig en godispåse faktiskt.
Efter hemmakväll körde jag hem Becca igen och gick in och handlade lite mjölk och sånt. Sen åkte jag hem och bäddade ner mig i soffan. Där har jag befunnit mig sen dess. 
Nu sitter jag och försöker skriva klart uppgiften som ska lämnas in denna veckan. Går så där med den. Men det är väl inte värre än att jag får komplettera den. 
Veckan kommer att bestå av plugg och på torsdag ska jag med Becca till Jönköping eller Stockholm. Varför skriver jag inte än:P Ska bli suuuupermysigt iaf:)
 
Nu väntar jag på att Becca ska ringa mig på Skype och sen ska jag fortsätta plugga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela