Josse - Mitt liv och mina tankar

Plugg

Publicerad 2013-02-04 00:53:28 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på musik och pluggar i soffan. Texas ligger brevid mig och fiser riktigt illa in emellanåt. Så jag tappar bort mig lite. Nu har jag tagit en liten paus från skrivandet. Jag blir så trött i huvudet av att inte veta vad jag ska skriva om. Riktigt svår uppgift faktiskt. 
Har i alla fall ännu en gång konstaterat att jag får mest saker gjorda på kvällar och nätter. Kanske är det för att jag får mer inspiration när jag slappnar av? Jag vet faktiskt inte. Har iaf hittills fått ihop 150 av 400 ord till referatet. Riktigt svår uppgift faktiskt. 
Sitter även och kikar runt på olika bloggar och hemsidor. Har fastnat för inrednings och även för hundbloggar. Roligt att se hur andra människor gör med sitt hem och sin inredning. Även roligt att läsa om andras hundar och deras uppfattning av sina hundar. Man blir lätt distraherad när man sätter sig vid datorn för att plugga. Finns mycket annat som är så mycket roligare. 
Sitter även och drömmer om sommaren. Vill ha sommar nuuuu! Känns som att det får räcka med snö och minusgrader för denna vintern nu. Tror det var i Fredags som jag fick en riktigt sommarkänsla. Stod ute på balkongen och rökte och nedanför på gatan kommer det en bil med nedvevade rutor och spelar musik. Plus på det så sken solen och himmeln var alldeles blå. Då fick jag en riktigt längtan till sommaren. 
 
Sitter även och spånar lite på övre hallen och hur jag vill ha det där. Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det. Men det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer att börja med målningen. Sitter och kikar lite påå skrivbord också. Jag har hittat ett på Ikea som jag är helt förälskad i. Men det kostar typ 1700 och Håkan kommer att döda mig om jag går och köper ett skrivbord som kommer att stå i ett hörn för så mycket pengar. Men jag kan nog övertala honom till det:) Haha! 
 
Nu ska jag fortsätta plugga:)
 
Natti till er vanliga människor som gått och lagt sig eller ska gå och lägga sig nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela