Josse - Mitt liv och mina tankar

Nu då?

Publicerad 2013-02-22 23:12:40 i

Jaha, så kom beskedet som jag väntat på sen i onsdags. Det slutgiltiga kommer inte än på ett par veckor, men det ser inte bra ut. Tankarna som går runt i huvudet är vad händer nu? Finns det någon anledning till att känna rädsla?

Det går även runt tankar om själva händelsen och även hur hjärnan fungerar. Varför kommer man inte ihåg saker när man väl behöver det? Varför har man en förmåga att förtränga saker som man behöver att komma ihåg? Och självklart kommer man ihåg det när det är försent.

Min födelsedag känns som den hade kunnat kvitta. Dagens besked förstörde den helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela