Josse - Mitt liv och mina tankar

Myyys:-)

Publicerad 2013-02-25 02:00:54 i

Haft en riktigt mysig söndag. Varit hemma hela dagen för första gången på jäääättelänge. Organiserat garderober, tvättat hundsäng mm, badat vovvar, plockat i ordning lite här hemma och sen har jag och Håkan myst i soffan och tittat på film. Fick bli Röjar-Ralf idag. Riktigt rolig film faktiskt även om det är en barnfilm. I morgon är det en stor dag för Tia. Hon ska nämligen till veterinären och vaccineras och Chippas. Ska bli spännande och se hur det går. Hon har varit helt slut stort sett hela dagen efter gårdagens bus på isen. Lite småryck har hon fått och man får många roliga skratt av att titta på henne. Hon är en stjärna!

Nu ska vi försöka sova. Har redan bäddat ner mig i sängen med Kexason(Texas).

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela