Josse - Mitt liv och mina tankar

Lördag :)

Publicerad 2013-02-02 19:30:37 i Allmänt,

Denna dagen har gått riktigt fort den med. Har faktiskt inte gjort så otroligt mycket. Var ute i typ 1-12½ timme förut. Gick inte hela tiden(läs stod mest stilla). Men det avr skönt. När vi kom hem så började jag plocka i ordning lite här hemma. Såg ut som ett bombnedslag så det var skönt att få bort en del saker. Vattnade blommorna så de fick lite kärlek också. Kom på att de inte hade fått något vatten på exakt två veckor. Fick lite dåligt samvete då faktiskt. 
Sen har jag även satt upp T:et över Texas krokar i hallen därnere. Och även ett T på en av lådorna så det är en Texaslåda. Fick upp speglarna på väggarna också. Kan ju säga att jag känner mig gött dum. Var på Ikea i Torsdags och skulle köpa en till spegel. Såg då att speglarna faktiskt fanns i svart. Kände mig lite dum när jag såg det för att jag har ju redan köpt två speglar och målat dem svarta. Bara för att jag trodde att de inte fanns i svart. Haha!
 
Försöker komma på något att äta just nu. Det går inte jättebra kan jag ju säga. Och jag börjar bli jäääättehungrig. Så det blir väl som vanligt typ korv och spagetti eller nått:)
 
Jag fick ett otroligt stort sug efter att gå ut och supa skallen av mig. Men det gick över lika fort som jag fick det. Så istället blir det nog matlagning och så ska jag tvinga med Håkan och köpa godis till mig sen:D
 
Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela