Josse - Mitt liv och mina tankar

Jag vill...

Publicerad 2013-02-04 23:58:04 i Allmänt,

Just nu vill jag bara att Håkan ska komma hem. Saknar honom otroligt mycket. Jag är inte van vid att han sover borta på jobb längre. Har varit väldigt bortskämd med att ha honom hemma i några år nu. I början när vi var tillsammans jobbade han som resemontör ett tag. Men nu har han inte legat borta på jobb på jääääättelänge. Så när han väl gör det är det ganska jobbigt faktiskt. Även om det är skönt att sakna varandra så vill jag inte behöva sakna honom. Jag vill ha honom nära mig hela tiden. Vi har snart varit tillsammans i 5 år och jag älskar honom mer och mer. Usch, saknar honom jääättemycket! Men det går nog över det med. Om inte annat så kommer han hem på Torsdag kväll:):):):)
 
Idag har jag inte gjort någonting typ. Har försökt mig på att plugga, men blivit distraherad av allt annat igen. Går otroligt bra med pluggandet för mig just nu känner jag. Men jag måste ta tag i det ordentligt nu snart. Annars kommer detta inte gå något bra. 
 
Nu ska jag göra mig i ordning och gå och möta Alex för en cigg:)
 
Kanske kikar in senare igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela