Josse - Mitt liv och mina tankar

Hmmm.....

Publicerad 2013-02-06 17:55:54 i Allmänt,

Tror på fullaste allvar att jag håller på att bli sjuk. Vaknade idag och hade ont i precis hela kroppen, tät i näsan och känner mig hänging:( Jag har inte tid med att bli sjuk. Har massor att göra. Därför tar jag en hemmadag idag. Hemma hela dagen och myser i soffan. I morgon bär det av till Jönköping för att hämta valp till Becca och David. Ska bli riktigt mysigt:) 
I morgon är det också exakt 3 år sedan vi hämtade Texas och Atos. Tre år av fyllda med kärlek. Det var det bästa jag någonsin gjort tror jag. Älskar min lilla grabb mer än vad jag trodde var möjligt. <3
Vackra, underbara bråkiga hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela