Josse - Mitt liv och mina tankar

Helt slut...

Publicerad 2013-02-05 17:06:58 i Allmänt,

Just nu känner jag mig helt slut i huvudet. Känner att jag har ingen som helst energi till att göra någonting egentligen. Men jag måste ändå plugga. Bestämde mig för att skriva om hela alltet. Kändes som att det skulle bli lättare att ta sig vidare då. Och det blev det.
Annars har vi idag varit i hundrastgården på Skoghall. Det var jättelängesen jag och Texas var där sist. Nu var det helt perfekt där. Ingen is eller vatten. Bara massa snö:) Var där med Becca, Atos, Alex, David, prince och Carro. Och så kom Martin förbi med Doris också:) Riktigt roligt att se vovvarna springa runt och busa faktiskt. Ibland blir jag så förvånad över hur bra Texas kommer överens med de flesta andra hundar. Även om han kanske kan verka lite ilsk när man möter hundar ute på promenad så är han faktiskt inte alls ilsken när han får hälsa på andra hundar. Han är som en valp. Ska leka med alla som man möter. Det blir lite jobbigt ibland. För han morrar och skäller och gör typ utfall när han ser en annan hund, vilket gör att de flesta tar stora omvägar om oss. Riktigt tråkigt. Han är världens mest underbara hund! Så möter ni oss ute och han gör utfall så gör han det inte för att han vill skada din hund. Han är korkad så han förstår inte att andra blir rädda för honom när han håller på så. 
Nu ligger han i soffan brevid mig och är typ helt död. Plus på det så fiser han ganska äckligt idag med. Usch!
 
Jag ska snart åka ner och handla lite och även låta David testa ABSen på bilen. Jag märker typ inte om ABSen går i eller inte. Den är jättekonstig just nu. 
 
Kikar in sen igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela