Josse - Mitt liv och mina tankar

För idag är det ingen vanlig dag...

Publicerad 2013-02-22 13:55:27 i Allmänt,

För idag är det min födelsedag. Hurra hurra hurra!
Sitter och kikar runt lite på nättidningar för att se om jag kan få reda på vad som händer. Det är väntan som är det värsta faktiskt. Jag vill veta nu! Magontet kommer och går. Och jag vill bara att allt ska vara över. Känns lite larvigt att jag känner så här, men det skulle kännas mycket bättre att veta hur det blir. Som jag skrev i mitt inlägg i går så vet jag inte om det finns någon direkt anledning att vara rädd. Men jag kan tyvärr inte hjälpa att jag känner så här.

Dagen idag började iaf med att Håkan, Carro och vovvarna kom in till mig och gav mig frukost på sängen. Riktigt mysigt :) Sen har jag klippt klorna på vovvarna och även pratat med Morfar i telefon. Det var mycket trevligt att få prata med honom. Det är riktigt längesen nu:) Blev riktigt glad när han ringde.

Det blir inga större utsvävningar idag. Vi ska åka till hundrastgården när Håkan kommer hem igen och sen ska Carro laga mat till mig:) Jag får till och med bestämma vad jag vill ha för mat:) Hehe.

Nu ska jag fortsätta kika runt lite. Ha en trevlig Fredag allihopa :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-02-22 15:27:25

Grattis! Vad ska du välja för mat då? (:

Svar: Tack :) Det får bli fläskfilé, hemmagjorda potatisklyftor och gräddsås. Får se om det blir någon efterrätt också:)
Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela