Josse - Mitt liv och mina tankar

Dret!!

Publicerad 2013-02-18 10:04:02 i Allmänt,

Blir riktigt trött och ledsen när saker inte funkar som det ska. Igårkväll när jag skulle sätta telefonen på laddning upptäckte jag att den inte tar emot laddning. Det funkar inte överhuvudtaget. Så nu är telefonhelvetetsjävlafan urladdad och jag har ingen telefon. Tror inte att det är värt att lämna in den på  lagning heller. Den är över 1½ år gammal. Tror att vissa telefoner faktiskt har ett bäst före datum. Nu hade tydligen det gått ut på min. 
Känner mig helt handikappad utan den kan jag ju säga. Kanske skulle ta sig en tur till Elgiganten sen och kolla om de har någon aning om vad det kan vara för fel. 
Men först ska jag vila en stund. Lilla fröken har varit igång i ett par timmar och dampat runt. Så nu ska vi kissa och sen vila. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela