Josse - Mitt liv och mina tankar

Dålig....

Publicerad 2013-02-12 22:53:49 i Allmänt,

Har varit riktigt dålig på att uppdatera på senaste tiden. Men har man valp hemma så finns det inte riktigt tiden till det. Men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan, orkar och har något att skriva om. 
 
De senaste dagarna har gått åt att hålla hundarna sysselsatta. Har vart nere hos Becca en hel del också. Tia blir tuffare och tuffare för varje dag som går. Medans hon dampar loss här hemma så ligger Texas och tittar på henne och suckar djupt. Han är nog ganska trött på henne just nu. Jag längtar tills Tia får ett eget hem och jag får lägga mer tid på Texas igen. Valpsuget försvann ganska fort efter vi hämtat Tia. Saknar alla lugna dagar med bara Texas. Tia är inte någon dålig hund, men jag hade glömt bort hur det är att ha valp kan jag ju säga. Hon kräver en hel del uppmärksamhet. Idag var första dagen jag var själv med henne. Och idag är första dagen vi haft olyckor inomhus. Inte för att vi inte varit ute, men jag tror att hon protesterade ganska mycket när jag gick in och duschade. Hon kissade och bajsade på vardagsrumsgolvet. Även om vi hade varit ute och hon hade gjort sina behov bara ett par timmar tidigare. Sen bajsade och kissade hon inne hos Becca också. Även om hon faktiskt fick följa med ut och göra sina behov ute. Så idag har vi en liten knäppis här hemma. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite :)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela