Josse - Mitt liv och mina tankar

Blå himmel

Publicerad 2013-02-01 12:50:38 i Allmänt,

Vaknade upp till en underbar blå himmel idag. Solen sken in i sovrummet och värmde upp mitt täcke. En underbar morgon helt enkelt. Hittills har jag inte fått så otroligt mycket gjort, men det är på g. Har börjat lite smått på referatet och bara man börjar så går det ganska bra sen. Det svåraste med att skriva ett referat är att inte blanda in egna åsikter och att få det att inte se ut som en sammanfattning. Riktigt svårt faktiskt. 
Dagen bjuder på plugg, kanske en fika på stan lite senare och sen myyys ikväll:)
Har en fortsatt bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela