Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen!

Publicerad 2013-02-21 22:48:30 i Allmänt,

Äntligen är det avklarat och nu kanske man kan få gå vidare med sitt liv. Dagen igår blev inte riktigt som jag hade förväntat mig. Förseningar gjorde att vi inte kom med tåget till Karlstad klockan 14. Istället fick de ringa och boka om så vi fick åka med tåget 16.30 istället. Det blev en heldag i Göteborg helt enkelt. Hade önskat att jag hade kunnat njutit av vistelsen därnere, men omständigheterna förstörde det ganska rejält. Jag vågar faktiskt inte skriva vad det handlar om. Jag önskar verkligen att jag vågade, men det känns inte helt okej än iaf. Känns lite dumt att känna att rädslan för att något ska hända fortfarande finns kvar. Jag vet inte om det ens finns någon risk eller ens har funnits någon risk för det heller. Men nu är snart allt över iaf. Det värsta var över igår och jag är så otroligt glad att det ändå gick såpass bra som det gjorde. Kändes väldigt konstigt med allt som var omkring. Har nog inte riktigt förstått vad stort det verkligen är. Hur pass allvarligt det är. Igår förstod jag att de har tagit det på väldigt stort allvar. Nu är jag i allafall en erfarenhet rikare, även om jag känner att jag inte direkt kunde tillföra något av betydelse så hoppas jag att de fick reda på någonting mer. Det var en mycket obehaglig upplevelse iaf. Just nu känner jag mig totalt utpumpad. Tankarna snurrar bara runt och jag vet inte riktigt hur jag ska känna nu. Både igår och idag har jag varit mycket lättirriterad. Det har mina syskon fått erfara. 
 
Efter gårdagen har mycket spänning släppt och jag har varit totalt förstörd idag, känns det som iaf. Somnade på soffan igår och sov riktigt länge idag. Har inte gjort någonting särskilt idag heller för den delen, förutom att tvätta och vart och lämnat volvon. Riktigt skön dag faktiskt när man inte orkar göra någonting. 
 
I morgon fyller jag år och jag ska inte fira det någonting faktiskt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så pga det som vi gjorde igår så känns hela veckan förstörd. Sen känns det väl inte direkt som att fylla 24 är någonting speciellt heller. Så i morgon firas det nog ingenting för min del iaf.
 
Fick reda på igår att Tia har rävskabb också. Det kändes ju lite weird. Har iaf fått behandling till alla hundar som hon umgåtts med. Det är väl ganska tur då att hon inte är vaccinerad ordentligt och därför inte fått träffa så mycket hundar. Det känns rätt bra iaf. Så nu hoppas vi att hon blir bra snart och att de andra hundarna inte får det heller. 
 
Nu ska jag kika lite på tv och kanske försöka mig på att plugga lite:)

Kommentarer

Postat av: Big sis'

Publicerad 2013-02-21 23:13:05

Jag älskar dig jättemycket!!! Och jag ska ställa väckarklockan på fem och gå upp och göra frukost åt dig och sjunga för dig :P

Svar: Riktigt klockan fem blev det ju inte. Tror faktiskt att jag var vaken långt innan dig egentligen :P Men tack för frukosten på sängen <3
Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela