Josse - Mitt liv och mina tankar

Som en 6-åring

Publicerad 2013-08-18 22:53:03 i Allmänt,

Idag känner jag mig som en 6-åring som i morgon börjar skolan. Nervös och förväntansfull. Kommer sannolikt inte kunna sova något i natt. Men jag måste i alla fall försöka. Känns riktigt bra att under 1½ år sätta mig i skolbänken med ett mål. Jag ska bli undersköterska först och främst. Så får vi se om jag vill vidareutbilda mig sen. Tre terminer kommer gå riktigt snabbt känns det som. Känns som att jag har massor att göra innan jag går och lägger mig, men egentligen ska jag bara välja kläder och hitta pennor och kollegieblocken jag ska ha med mig i morgon. Tror att morgondagen bara är introduktion och att det börjar på riktigt på Tisdag. Ser fram emot att få mitt schema så jag vet hur mycket tid som kommer spenderas i skolan. Det märks :)

Nu ska jag leta kläder och kollegieblock. Sen soooova :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela