Josse - Mitt liv och mina tankar

När magen inte funkar...

Publicerad 2013-08-13 23:26:48 i Allmänt,

Skulle jobbat idag men vaknade inatt och var upp och kräktes. När jag sen vaknade i morse hade jag jätteont i magen och var illamående. Har fortfarande lite problem med magen men illamåendet är inte lika hemskt längre. Man brukar säga att när magen inte funkar så funkar ingenting. Det stämmer verkligen in på mig idag. Jag har inte gjort någonting som jag hade planerat att jag skulle gjort. Istället har jag legat i sängen och tittat på Awkward hela dagen lång. En riktigt rolig serie. Synd att jag bara har tre avsnitt kvar av säsong tre att se. Får se om det blir någon mer säsong sen. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela