Josse - Mitt liv och mina tankar

Mysigt:-)

Publicerad 2013-08-09 01:30:12 i Allmänt,

Idag har det verkligen känts som höst ute. Och jag älskar den känslan. Hösten för mig innebär en kopp te, massa tända ljus och filmkvällar i massor. Hösten är nog den mysigaste årstiden med sitt mörker och regn. Även December och allt som har med julen att göra är otroligt mysigt. Nu kanske jag låter jätteknäpp med tanke på att det bara är början av augusti. Men tiden går fort och snart är mina mysiga höstkvällar äntligen här! :-D

Nu har jag tagit mig helgen och den börjar jag med att i morgon åka och köpa en ny dammvippa (Tia tyckte nog att jag ändå aldrig städar så jag behövde inte den som vi hade). Sen kan ni gissa vad jag gör resten av dagen i morgon:-P

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela