Josse - Mitt liv och mina tankar

....

Publicerad 2013-08-27 21:42:23 i Allmänt,

Har haft en trevlig dag som spenderats med Becca. Först blev det en tur till rastgården. Där gick vi runt och inspekterade alla hål som är. Becca var där i morse och då var det inte lika mycket. Önskar att folk kunde se till att deras hundar inte gräver i gården. Lite tröttsamt att behöva lägga igen gropar stort sett varje gång man är där.
Efter rastgården åkte vi och köpte hundmat och en mattpiska till mig. Sen blev det en tur till hynboholm där Becca fick träffa jaktlaget som hon och Atos tillhör nu. Nu på kvällen har jag pratat med mamma och ätit pizza med Håkan. Riktigt myyysigt. Nu ska jag gå upp till tvättstugan en sväng:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela