Josse - Mitt liv och mina tankar

Drömmar som bara är drömmar

Publicerad 2013-08-07 16:00:46 i Allmänt,

Har den senaste tiden känt en ganska stor sorg. En sorg över hur saker och ting är. En sorg för att jag har insett att vissa drömmar bara är just drömmar. Framtiden kommer inte se ut som jag alltid drömt om att den ska göra.
Jag har gjort vissa val här i livet. Vissa som jag är mindre nöjd med och vissa som jag är mer nöjd med.
Men dessa val har gjort mig till den människan jag är idag. Dessa val påverkar hur jag gör mina val idag.
När jag idag tänker på framtiden får jag ont i magen.

Varför?
För att jag har insett att vissa drömmar är bara drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela