Josse - Mitt liv och mina tankar

Bullbak

Publicerad 2013-08-15 19:12:37 i Allmänt,

Äntligen färdig med mitt bullbak. 150 bullar blev det. Tyvärr blev det inga bilder för min kamera i telefonen funkar väldigt sällan. Måste köpa mig ny telefon! Helst igår! Får vänta och se framöver hur det blir med studiestöd och sånt där tjafs.
Nu ska jag ta mig en cigg och sen gå in och göra köttbullar. Kladdkakemuffinsen får nog vänta ett tag. Har egentligen ingen ork att göra något mer idag. Men mat måste jag ha!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-08-16 14:21:32

Du är bäst på att baka bullar :-) <3

Svar: Tack gumman <3
Josse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela