Josse - Mitt liv och mina tankar

Baka baka liten kaka!

Publicerad 2013-08-15 14:36:15 i Allmänt,

Håller just nu på att baka bullar. Blir så otroligt uttråkad av att bara vara hemma. Så igår bestämde jag mig för att jag skulle baka bullar idag. Eftersom Becca tog klövarna efter spårningen i söndags så har jag massor av plats i frysen nu. Så här ska det fyllas på med massor av gottigheter:-) Kanske får ni en bild sen när jag är klar. Beror på om min kamera vill funka:-/
Ska även göra köttbullar och kladdkakemuffins. Om jag hinner:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela