Josse - Mitt liv och mina tankar

Tanken

Publicerad 2013-04-09 14:06:16 i

Idag får tanken på mat mig att vilja kräkas. Vaknade vid fyratiden i natt och var tvungen att gå och kräkas. Sen dess har jag mått illa och har ingen ork. Usch! Jag har hur mycket som helst att göra men jag orkar inte göra något. Min kropp är så slut att jag bara sitter och skakar. Promenaderna med Texas blir inte långvariga, om man nu kan kalla dem promenader. Kände mig lite bättre när jag vaknade strax innan tio. Men nu mår jag likadant som jag gjorde i natt.
Jag som skulle åka och byta bil, plocka och städa här hemma idag. Bilbytet är nog det enda som blir av, om mina svärföräldrar vill träffa mig det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela