Josse - Mitt liv och mina tankar

Söndag eller måndag?

Publicerad 2013-04-01 23:38:32 i

Har hela dagen gått runt och känt att det är söndag idag. Förmodligen för att Håkan fortfarande är hemma. Det är totalt kaos i mitt huvud på grund av detta kan jag säga
Om en vecka (drygt) flyttar Carro härifrån och jag får äntligen tillbaka mitt hem. Då får jag äntligen känna att det är mitt hem igen också. Det har varit ett ganska påfrestande år som hon bott här. Dels för att vi hade ganska nyligen flyttat hit när hon flyttade in och dels för att jag är van vid att bara ha Håkan att ta hänsyn till. Det är inte alla som får ha sin syster som inneboende det vill säga. Det kommer att bli tomt och konstigt. Även om det är snart ett år sen hon flyttade in, i början av juni, så har jag vant mig vid att ha henne här. Visst, vi har haft våra duster. Men jag sa ändå till henne att jag kommer att bli sur och grinig och att chansen för att jag "kastar" ut henne då är ganska stor. Jag känner mig själv ganska väl!
Vi har klarat det ändå ganska bra att bo ihop med tanke på allt som hänt runtomkring oss.
Jag kommer sakna henne.

Men nu är det äntligen dags att ta tillbaka mitt hem! :-D

puss och godnatt!
(jag gissar på att detta inlägget inte kommer att gillas av några, men det är min blogg:-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela