Josse - Mitt liv och mina tankar

Kanske?

Publicerad 2013-04-12 16:53:03 i

Håller på lite smått med städningen här hemma. Går ju verkligen jättebra med det. Inte! Håkan blev sen hem så det blev ingen tipp idag heller. Men vi ska alldeles strax bära ner tvättmaskinen i hallen så det bara är att lasta den i morgon. Ska bli skönt att bli av med den faktiskt. Nu väntar jag bara på att vi ska köpa ny. Hatar verkligen att tvätta i tvättstugan! Med tvättmaskin hemma kan man tvätta när man vill och slipper att hålla tider. Denna gången får det nog bli en frontmatad maskin. På något sätt känns det som att de är mer tåliga än de toppmatade.

sitter och funderar på om jag kanske skulle skaffa mig ett liv istället för att bara gå runt här hemma. Känns som att det skulle kunna vara en investering för framtiden. Hahahahahaha!!!:-P

Nu ska jag fortsätta med att inte komma någonstans i städningen:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela