Josse - Mitt liv och mina tankar

Jag vill!!

Publicerad 2013-04-10 20:30:21 i

Jag är äntligen klar med rensningen nere i hallen. Stod kassar och kartonger med skor som skulle rensas där. Så nu är det gjort. Carros saker är utburna till förrådet och även en kartong med lite porslin. Så nu står det bara lite målarsaker och lite annat under trappan:-)
Har även tagit mig ett ryck utanför vår dörr där nere och sopat bort grus och löv som samlats där. Det enda som ska göras därute nu är att vattna min Cypress och ljungen kom jag på nu. Haha!
Nästa steg är väl egentligen hallen här uppe. Men det står en massa saker som ska ut till båthuset där, så det får nog vänta tills Håkis kommer hem:-)

Fick ett mycket stort sug efter att börja måla om i hallen häruppe nu också. Jag vill så gärna att allt ska bli klart. Men jag har ingen målarfärg och inga pengar till att köpa det nu heller. Så det får vänta ett tag till. Måste lösa målningen över trappan också på något smidigt sätt också. Håkan får nog fixa nån slags ställning eller nåt där. Det märks när det är dags.
Det börjar bli dags för att måla lilla rummet också. Har ingen aning om vad det ska vara för färg bara. Kanske vitt med en fondvägg? Tror det skulle kunna funka faktiskt:-)

Nu ska jag återgå till att plocka här hemma:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela