Josse - Mitt liv och mina tankar

Energi?

Publicerad 2013-04-10 16:02:06 i

Vart tog min energi vägen? Huvudet är piggt men kroppen orkar inte riktigt med allt jag vill göra. Hade planerat att städa och greja lite här hemma men jag vet inte vart jag ska börja. Det är så mycket som behöver göras.
Har iaf vart och bytt bil idag. Mina svärföräldrar ville inte träffa mig igår eftersom jag inte var frisk. Men idag gick det bättre. Måste nog åka ut igen och lämna parkeringstillståndet till dem. Får se om de vill att jag kommer idag eller om det går bra att komma ut i morgon en sväng.
Det enda jag vill göra just nu är att sova, men då somnar jag inte förrän i natt någongång. Och jag har varit duktig och vänt tillbaka dygnet nu så det får nog bli en kopp kaffe och sen sätta igång med allt jag har att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela