Josse - Mitt liv och mina tankar

Attgöra-lista

Publicerad 2013-04-18 00:43:11 i Allmänt,

Dagen idag har spenderats med en myys förmiddag och eftermiddagen spenderades med kaffe hos Becca och sen en tur ut till hundrastgården i skoghall. Även idag var en mycket trevlig stund. Eller ja, typ två timmar blev det faktiskt. Men vad gör det när monstret är trött när vi kommer hem igen:) Idag fick Ollie följa med också. Han skötte sig lika bra som alltid och charmar alla han möter :)
 
I morgon tar vi en liten timeout från gården. Måste verkligen plugga och har även tänkt att städa och kanske få lite tvättat om det finns någon tvättid. Så det finns lite att göra på min attgöralista:)
 
I morgon kommer även Håkan hem igen och det ska bli så skönt att få träffa honom. Saknar honom något otroligt mycket när han är borta på jobb. Och jag har ju vart lite bortskämd med att Carro har bott här så jag har ju inte behövt vara helt själv hela tiden. Men nu så får jag vara det och jag kan säga att det är lite läskigt. Avskyr att vara själv på kvällar och nätter. Det hjälper inte direkt att Texas kan få för sig att börja morra och skälla bara så där. Usch!
 
 
Nu börjar criminal minds igen :)
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela