Josse - Mitt liv och mina tankar

som vanligt

Publicerad 2012-09-14 11:22:32 i Allmänt,

Som vanligt blev det inte så mycket städande igår. Så det är bara att få tummen ur och göra det idag. Har faktiskt varit riktigt duktig hittills idag. Körde Håkan till jobbet i morse. Sen gav jag Carro frukost på sängen, eftersom hon fyller år idag. Sen körde jag henne till jobbet också. Har varit på en liten promenad med vovven i det trevliga vädret. Och även pratat med jobbet. Mer jobb till mig! Det gillas stort:-D Har även rensat bland mina ljussaker litegrann så nu åker en del ut på Karlstad köp och sälj.

Har varit ganska så produktiv hittills idag alltså. Men nu är det städning som står härnäst på listan. Sen handling, smörgåstårtsbakande, matlagning och så vidare:-)

Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela