Josse - Mitt liv och mina tankar

ont i hela kroppen!

Publicerad 2012-09-18 22:31:15 i Allmänt,

Tänkte skriva ett litet klagoinlägg nu.
Har så förbannat ont i hela kroppen. Mest ryggen. Haft ryggont i ett par veckor nu, men det verkar inte bli bättre. Får nog snart gå i väg till doktorn eller massör och få hjälp. Känns som att jag har lite träningsvärk just nu, men tror inte att det är det.
Var några dagar sen jag skrev ett inlägg sist. Har inte riktigt haft tid och ork till att skriva något. Men nu har jag lite tid över. Orkar dock inte skriva något jättestort inlägg. Ni får nöja er med det som jag skriver helt enkelt:-P

Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen bredvid älskling och vovve och myyysa:-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela