Josse - Mitt liv och mina tankar

Motordag

Publicerad 2012-09-15 21:28:48 i Allmänt,

Har tillbringat största delen av dagen på gamla flygfältet och Kdrs motordag. Har varit en mycket trevlig dag med sol, bilar och människor. Håkan tog sig ett par repor med både motorcykeln och med Cossien. Och att tillägga så höll faktiskt cossien. Även om han höjde laddtrycket lite. Det var riktigt roligt att han drog en corvette. Skulle man inte kunna tro om man såg bilen:-)
På eftermiddagen blev det lite smörgåstårta med familjen för att fira Carro. Mycket trevligt det med.
Nu ska vi strax åka en sväng och se om det är några människor ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela