Josse - Mitt liv och mina tankar

irriterad!!

Publicerad 2012-09-12 17:20:08 i Allmänt,

Är rätt irriterad just nu. Igår försvann vårt Internet och det har inte kommit tillbaka än. Vilket betyder att vi är utan Internet, telefon och tv! Så det börjar bli jävligt irriterande.
Plus på detta så har jag fått någon typ av matförgiftning. Håkan köpte med kexchoklad hem till mig igår. Bara det att ena kexchokladen gick ut för typ tre månader sen, såg jag idag. Så jag har kräkts hela natten. Och trodde självklart att det var magsjukan så jag fick sjukskriva mig resten av veckan. Så jag är gött irriterad på butiker som inte har någon koll på utgångsdatumen på sina varor>:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela