Josse - Mitt liv och mina tankar

Bättre!

Publicerad 2012-09-12 23:45:39 i Allmänt,

Mår bättre nu äntligen. Fortfarande finns irritationen kvar, men jag får mest gjort när jag är irriterad. Så nu har jag organiserat i Håkans garderob och tagit hand om tvätten. Var ute med Texas i en timme lite tidigare nu på kvällen. Promenaden gjorde nog susen för oss båda. Ska strax ta nattpromenaden och sen gå och lägga mig. Ska ringa till jobbet i morgon och kolla om hon fick in nån för mig på fredag annars så tar jag det passet. Ska kolla hur det är med pass nästa vecka också. Mamma skulle ju ha kommit i helgen, men hon ligger hemma med influensa antagligen. Så hon kommer tråkigt nog inte. Så frågan är vad man ska hitta på istället? Nåt kommer vi nog på.


I morgon har jag bestämt mig för att inviga klövjeväskan på Texas. Ska bli intressant att se hur han reagerar på den. Första gångerna ska den vara tom, sen när han vant sig lite ska vi börja lägga i lite vikt och sen öka ju mer han vänjer sig.
Har spelat lite spel med honom nu på kvällen och han förstår precis hur han ska göra. Så vid löning ska det nog köpas in något mer spel och även en pall så vi kan träna framdelskontroll(?) tror jag att det heter iaf. Sen ska han kastreras 26 september. Är ganska så nervös inför det. Många tankar som snurrar i huvudet. Men förhoppningsvis går det bra också.

Nu ska jag fortsätta greja lite:-)

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2012-09-13 15:05:45

Nu blir jag stolt!!! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela