Josse - Mitt liv och mina tankar

veterinären

Publicerad 2012-10-16 09:07:02 i

Idag blir det en tur till veterinären med Texas. Kastrerade honom för snart tre veckor sedan men såret har inte läkt som det skulle. I början var det jättefint och hade typ läkt helt. sen hände det lite grejer här hemma vilket gjorde att vi hamnade i e kB ganska stressad situation och jag hade inte riktigt koll på honom. så han har antagligen varit och slickat på såret när vi inte sett. Riktigt tråkigt för min lilla grabb:-(

Det har äntligen kommit en blogg.se app till Android så nu kanske jag kommer uppdatera lite mer:-D woohoo:-)

Nu ska jag göra mig i ordning och invänta Becca:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela