Josse - Mitt liv och mina tankar

Tänker för mycket!

Publicerad 2012-10-19 18:14:47 i

Har kommit underfund med att jag tänker för mycket. Och i slutändan blir det inget bra. Har de senaste två veckorna inte mått så där superbra, vilket det finns anledningar till som jag inte tänker skriva här. De som känner mig bäst vet varför och det är det som spelar roll. Önskar att saker kunde vara annorlunda men saker är som det är nu. Och tyvärr finns det inte så mycket jag kan göra. Tyvärr så har jag börjat tvivla på mig själv och det gör ju saken inte bättre.

Längtar tills allt kan gå tillbaka till det normala och rädslan försvinner. Kommer nog att dröja ett tag innan det händer. Men jag intalar mig själv att det kommer att hända så småningom.
Jag saknar att jobba och försöker att hålla mig sysselsatt fram tills att jag får ett samtal från jobbet. Hoppas verkligen att det inte dröjer allt för länge bara.

I helgen så är Carro borta så jag tänkte jag skulle ta itu med hallen. Längtar tills mitt hem är klart! Kan tyvärr inte börja måla förrän nästa vecka tidigast då jag ångrat mig i mitt färgval och måste köpa ny färg.

Nu ska jag ta itu med disken och mitt kök som ser ut som ett bombnedslag just nu.

Ha en trevlig kväll:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela