Josse - Mitt liv och mina tankar

Önskar!

Publicerad 2012-10-30 18:36:15 i

Just nu önskar jag att saker och ting var annorlunda. Inser någonstans att saker och ting kommer inte att bli som jag vill. Det är för mycket som ska till innan dess och då kan det vara försent. Vad det handlar om tänker jag inte skriva tyvärr. Men eftersom det är min blogg så behöver jag inte det heller.
Min önskan har blivit lite större nu för att jag insett att det kan snart vara försent. Även om det inte är optimal tidpunkt just nu så känner jag hellre nu är aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela