Josse - Mitt liv och mina tankar

Lördag:-)

Publicerad 2012-10-21 01:47:36 i

Då var lördagen förbi och helgen snart slut igen. Tycker att tiden går väldigt fort. Men det gör mig inte så mycket för det betyder att det snart är jul! Jag älskar julen med allt mys runt omkring. Själva julafton kan kvitta känns det som, men advent och förhoppningsvis snön längtar jag till.

Har haft en mycket lugn helg hittills. Igår myste jag och Håkan med film, pizza och godis. Det var evigheter sen vi gjorde något sånt faktiskt. Vi brukar inte mysa ihop själva. Men när vi väl gör det så är det verkligen myyys:-)
Idag har vi varit på Bergvik och kikat en sväng sen åkte Håkan till Charlottenberg för att gratta en kompis som fyllt 25. Jag var också medbjuden men jag hade ingen större lust till fulla människor idag. Har blivit väldigt hemmakär på sistone, vilket jag kan tycka är lite konstigt. Men det tryggaste stället för mig just nu är just hemma.
Har myst med Texas nästan hela kvällen. Vi tog oss en sväng ner till Shell och drack kaffe med Becca och sen tog vi oss en gemensam promenad. Jag vill fortfarande helst inte gå själv på kvällarna med hunden. Så när ingen av mina sambos är hemma så får man åka och ta med lillasyster ut på promenad:-)

I morgon tror jag faktiskt att det får bli en tur till kilene om det är uppehåll. Var längesen vi var där nu och jag saknar promenaderna faktiskt.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och vänta på att min älskling ska komma hem:-)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela