Josse - Mitt liv och mina tankar

Livet fortsätter!

Publicerad 2012-10-23 00:29:45 i

Saker och ting börjar på allvar återgå till det normala. Har jobbat kväll för första gången på några veckor och det kändes faktiskt riktigt bra. Har saknat det otroligt mycket och jag har inte haft tid att tänka. Så otroligt skönt faktiskt. Nu väntar jag på att de ska ringa in mig igen:-)

Annars så har helgen varit lugn, som jag skrev i tidigare inlägg.
Igår åkte vi ut till kilene och gick 5km. Och jag tyckte att det var en jättebra idé att ta på mig de nya skorna. Efter en km tyckte inte ena min fot det. Har ett stooort skavsår där nu. Så jag har gått runt i Håkans tofflor idag för att jag fick inte på mig mina egna skor. För allas information så har jag stooora fötter. Hoppas att skavsåren försvinner ganska snart så det kan bli en tur ut i spåret i veckan igen:-)

Nu ska jag smörja in Texas op-sår och sen gå och lägga mig:-)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela