Josse - Mitt liv och mina tankar

Bullbak och matlagning

Publicerad 2012-10-17 20:27:06 i

Håller på att baka massor av bullar och ska strax börja med maten också. I min familj är vi ganska så sega med matlagningen så det blir nästan alltid mat ganska sent. Idag är det biffar och potatis som står på menyn:-D Igår provade jag några nya kakrecept, men det blev enligt mig inte goda kakor. Men alla andra verkade gilla dem. Så förmodligen är det bara mig som det är fel på.

Ska se om jag kommer ihåg att lägga upp nån bild på alla bullar sen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela