Josse - Mitt liv och mina tankar

Tiden går fort....

Publicerad 2012-05-15 23:11:47 i Allmänt,

Tiden går riktigt fort ibland. Redan en vecka sen jag uppdaterade sist. Men jag har inte riktigt haft tid att uppdatera faktiskt, vilket faktiskt är lite tråkigt. Får väl skriva lite om vad jag gjort under veckan.
I lördags passade jag min 3-åriga kusin. Hans mamma och pappa jobbade så då fick jag ha honom några timmar. Han hade feber också, så vi kunde inte hitta på något tyvärr.
I söndags tog vi första båtturen. Dock inte så långt, då det blåste väldigt mycket och båten är väldigt känslig för vind. Men nu har vi iaf åka båten för första gången sen jag och Håkan blev tillsammans. Riktigt kul faktiskt. Längtar till sommaren och soliga, varma dagar så vi kan ta oss lite båtturer.
I går gick jag brevid för första gången på jobbet. Gick riktigt bra och jag tror verkligen att jag kommer trivas. Idag har jag också gått brevid. Mycket trevliga människor man jobbar med.
I morgon har jag prov på förmiddagen, så då ska jag till skolan. Och på kvällen ska jag jobba för första gången själv. Ser verkligen fram emot att få komma igång och även att få sommarschemat som vi skulle få i morgon. Hoppas verkligen på mycket jobb nu.
Nu ska jag återgå till mitt pluggande:D
Sov så gott:D

Kommentarer

Postat av: Pille

Publicerad 2012-05-18 16:11:39

Go Josse, go Josse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela