Josse - Mitt liv och mina tankar

Plugg!!!

Publicerad 2012-05-08 17:18:07 i Allmänt,

Sitter vid köksbordet och pluggar som satan. Har massor kvar att göra, men helt plötsligt kändes det lite enklare när jag insåg att det var mindre uppgifter kvar än jag trodde:D Ingen blir ju lyckligare än jag iaf:D
Ska strax packa ihop och åka ut till skoghall och hjälpa till med sjösättningen av båten. Så i år ska vi åka båt för första gången på 4(!) år:D Första gången Texas ska få åka också. Ska bli intressant att se hur det kommer gå. han har ju faktiskt fått en flytväst så trillar han i så ska han iaf inte drunkna:D
Haha, insåg nyss att jag kan använda samma uppgift till två av mina kurser:D så jag behöver bara göra en affärsidé och lämna in till två kurser. vad jag är smart:D
Nu ska jag återgå till mitt råpluggande innan jag ska ta med min vovve och åka på äventyr:D
ha en bra kväll i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela