Josse - Mitt liv och mina tankar

Jösses vad tiden går fort.....

Publicerad 2012-05-03 00:25:38 i Allmänt,

Haha, trodde inte att det var så längesen jag uppdaterade. Men tydligen var det de:/
Men man brukar väl säga att tiden går fort när man har roligt. Och jag har haft en mycket trevlig och rolig helg och start på vecka. Var igår, tisdag, till garaget och tittade till Pärlan. Saknar den bilen otroligt mycket. Men nu har vi börjat rensa i båthuset så båten kommer ut och bilen kommer in. Finns mycket dret därute, men det börjar arta sig nu. Jag och Håkan har idag rensat och kört skräp till tippen och samma sak blir det i morgon. Ska bli riktigt gött att få undan så mycket som mäjligt. Finns en del att sälja också. Idag kom även lagrena till motorn så förhoppningsvis så dröjer det inte år tills den syns på gatorna igen. Man måste ju börja någonstans. Ska köpa skinn till dörrsidorna också. De är i stort behov av att bytas, och tydligen är det mitt jobb. Men jag gnäller inte. Jag gillar att pyssla och greja med bilar. Igår bytte jag styrled på mondeon själv( med håkans handledning självklart). Nu ska det bara bytas en lampa och sen ska bromsrören sättas fast ordentligt så ska den besiktas igen:D
Har varit doggywalker idag också. Becca var och jobbade så jag fick ta ut både Atosen och Beccas promenadvovve Emil. Riktigt sköna promenader i det soliga vädret.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen soooova:D
I morgon väntar plugg och fortsättning på renset i båthuset:D
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela