Josse - Mitt liv och mina tankar

Har en mycket bra vecka:D:D:D

Publicerad 2012-05-09 12:15:52 i Allmänt,

Veckan har hittills varit jättebra. I måndags fick vi ett mycket trevligt besked, vilket jag inte tänker ta här innan allt är klart (och nej, jag är inte gravid). I går sjösatte vi båten som inte varit i sjön på 8 år. Och den sjönk inte heller för den delen. Var ganska nervös där ett tag kan jag ju säga. Idag har jag varit på anställningsintervju och jag är nu anställd vårdbiträde på Attendo Care. Första passet jobbas på måndag, då jag kommer gå brevid. Och även på tisdag kommer jag gå brevid. Sen ska jag göra delegeringen så är jag klar för att jobba hur mycket som helst under sommaren, och självklart hoppas jag på att få vara kvar och jobba extra under hösten också. Men det lär ju märkas hur det kommer att bli. Hoppas kan man ju alltid göra:D
Nu har jag en hel del att göra i skolan, så det är dags att sätta igång med pluggandet igen om jag ska hinna bli klar till skolavslutning:D
Ha en bra dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela