Josse - Mitt liv och mina tankar

Händer saker:D

Publicerad 2012-05-20 02:51:27 i Allmänt,

Här händer det saker. I torsdags var jag och älskling till Trollhättan och hämtade den motordel som saknades till cossien. Så nu börjar motorbygget på allvar. Håkan var så ivrig att få börja med att börja så han såg helt manisk ut ett tag. Men nu har han lugnat ner sig lite iallafall. Det tråkiga är att det ska kosta så otroligt mycket med bildelar. Så nu väntar vi båda på att på fredag, när lönen kommer, att få beställa de resterande sakerna till den. Sen ska det även beställas nya däck. Men det tar vi när skatten kommer. Då ska vi kanske även köpa ny tv. Och ingen är gladare än jag! Många saker som händer nu alltså. Och det är så skönt att det börjar ordna upp sig nu med allt. Pratade också på att när Cossien väl fungerar och är besiktad ska mondeon ställas ner och göras i ordning. Så då får Håkan åka mc till jobbet så jag får ha en bil. Skorpion ska göras i ordning, besiktas, skattas och säljas. När detta sker har vi ingen aning om, men vi har bestämt det nu iaf. Eller det är nog mer jag som ha bestämt det. Känns så otroligt onödigt att ha en bil som står och är oanvändbar och rostar i sönder. Så säg till om ni vet någon som behöver ha bil;)
I morgon blir det lite städning och sen ut till "garaget" och fortsätta greja i ordning. JAG har en önskan om att bilen ska flyttas dit nästa helg. Men det lär märkas hur det blir med det. Står en annan bil där för tillfället, som ska göras i ordning och lämnas tillbaka till ägaren.
Nu ska jag titta på ett avsnitt at Game of thrones och sen sooooova:D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela