Josse - Mitt liv och mina tankar

Går framåt:D

Publicerad 2012-05-07 23:15:03 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid att uppdatera under helgen. Haft ganska så fullt upp kan man säga. Fick besök av syster Johanna och hennes pojkvän Nille under helgen. Så har umgåtts med dem en hel del. I lördags blev det en tur till motormässan med Håkan, Becca, Carro, Nille och Arwid. Mycket trevligt, men inte så mycket att titta på faktiskt. I går fick vi besök av faster med familj innan Johanna och Nille åkte igen. På eftermiddagen åkte jag ut till Håkan, Becca och David som var i båthuset och grejade. Har fått undan såpass mycket saker så i morgon ska båten sjösättas om vi får tag i en trailer som passar. När båten väl är i ska det fortsättas rensas så vi snart kan få in bilen:D
Händer ganska mycket andra spännande saker, som jag inte har någon lust att skriva här riktigt än. Men jag kan säga att det är bra saker iaf:D På fredag kanske jag skriver vad det är, det märks då:D
Nu ska jag strax sova, ska bara plugga lite innan:D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela