Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen sommar:D

Publicerad 2012-05-22 15:41:07 i Allmänt,

Känns som det äntligen har blivit sommar. Sitter just nu ute på balkongen och pluggar och för över bilder från min telefon. Hade en hel del bilder där faktiskt. Ska försöka lägga upp några här tänkte jag och även på facebook.
Håller på med det sista innan skolan slutar nu. Jag är så förbannat duktigt på att skjuta upp saker och ting så jag har en hel del kvar att göra kan man säga. Riktigt tråkigt att behöva sitta och plugga när det är så här fint väder. Positivt är det att jag kan iaf sitta ute på balkongen och plugga:D
De ringde från jobbet förut också. Så det blir jobb torsdag, lördag och måndag. Riktigt skönt att de faktiskt ringer till mig. Jag har bestämt mig för att jag inte ska säga nej. Visar jag att jag vill jobba så kanske de ringer oftare:D Var ner till jobbet förut också och hämtade mitt sommarschema. Ser faktiskt ut att bli några timmar. Och förhoppningsvis blir det mer. Men jag såg att jag hade en vecka där jag inte hade fått ngot jobb, så då tänkte jag faktiskt att jag och Håkan kanske skulle åka ner och hälsa på min familj nere i falkenberg. Tråkigt nog är det i slutet av sommaren. Men det gör inte så mycket faktiskt. Det viktigaste är faktiskt att jag får jobba och att vi åker ner någongång under sommaren:D
Ikväll blir det en tur på motorcykeln ut till skoghall för att åka en tur med båten:D Riktigt skönt när det är sånt här väder:D
ska lägga upp en bild på texas från i söndags när vi var ute och åkte båt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela