Josse - Mitt liv och mina tankar

Varning för mig!!!

Publicerad 2012-03-03 01:15:49 i Allmänt,

Får snart ryck! Blir tokig på CSN. Skriv gärna först attet beslut har fattats men skicka aldrig beslutet. Sen skriver dom att beslutet finns i mina meddelanden. Inget jävla beslut där. Vore ju jävligt bra om jag kunde få veta beslutet så jag kan få skicka in ny ansökan så fort som möjligt om jag måste göra det, vilket jag tror för jag tänkte lite fel när jag skickade in ansökan. Men just nu vill jag bara ha det där jävla beslutet!!!! Blir tokig!!!! Ska försöka sova nu, om det går det vill säga. K morgon blir det myys här hemma större.delen av dagen tror jag. Ska nog hjälpa Carro med en sak på kvällen bara:-) hoppas på lika bra väder i morgon som det vart idag så jag kan sitta på min balkong och dricka kaffe och mysa i solen:-) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela