Josse - Mitt liv och mina tankar

vårkänslor:-D

Publicerad 2012-03-02 13:22:17 i Allmänt,

Idag är en mycket bra dag. Vårkänslor deluxe. Riktigt skönt att det verkar gå åt rätt håll. Finns bara två saker jag irriterar mig på just nu. Den ena är att Csn har fattat beslut om studiemedel för mig, men jag har inte fått reda på vad beslutet är. Förhoppningsvis kommer det senare idag. Det andra är att folk har mage att klaga på hundägare som inte plockar upp efter sin hund. Anledningen till min irritation är att när jag.nyss var ute med Texas så gick jag förbi busshållplatsen utanför hemma. Och i diket bakom låg del glasflaskor, krossat glas och en massa skräp. Det är jävligt illa att folk klagar på något som är så naturligt som bajs faktiskt är men de klagar fan inte på dem sombara släpper det de har i handen på backen. Min hunds bajs tar naturen hand om ganska snabbt. Det finns inte en chans att naturen kan ta hand om glaset så fort. Särskilt irriterande är det att bredvid busskuren står det en soptunna. Och så har folk mage att säga att hundägare som inte plockar upp skiten är lata!!! Vem fan är det dom är lat och bara slänger ifrån sig sitt egna skräp. Jag kan lova att de som klagar är lika dåliga på att söka upp soptunnor som hundägare är. Nu plockar jag oftast upp efter min hund för att jag vill själv inte trampa i i det. Men jag hoppas någonstans att de som kastar glasflaskor och skräp trampar i den skiten jag inte plockar upp. Nya skor kostar fan mindre än ett beSök hos veterinären för att min hund skurit upp trampdynorna på det glas som oansvariga människor( oftast tonåringar) kastat på backen. Vem är mest oansvarig av hundägare, som inte förstör naturen eller skadar någon människa genom att låta hundens nr 2 ligga kvar, och lata små.skitungar som inte har en aning om vad deras "skräp" kan göra mot naturen och djuren? Nu blir det en tur med dammsugaren:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela